21 Mayıs 2012 Pazartesi   İNSAN KAYNAKLARI    NÖBETÇİ ECZANELER    SERİ İLANLAR  
Çorlu Habercem
Anasayfa | Haber Ara | Foto Galeri | Videolar | Anketler | Sinema | Kitap | Müzik | Günlük Burçlar

HABER ARA


Gelişmiş Arama




Bilim Dünyasından Şok Araştırma!

Harvard üniversitesi uzmanları tarafından yapılan bir araştırmaya göre, c ve e vitaminleri ya da beta karoten gibi güçlü antioksidanlar sanılanın aksine kanserin önlenmesine değil yayılmasına yardımcı oluyor!...

Kategori  Kategori : Sağlık
Yorumlar  Yorum Sayısı : 0
Okunma  Okunma : 244
Tarih  Tarih : 21 Ağustos 2009, 13:32

12 Punto 14 Punto 16 Punto 18 Punto

Dünyanın en saygın sağlık dergilerinden nature'de yayınlanan makalede bu vitaminlerin kanser hücrelerini oluşturan erbb2 geniyle aynı rolü üstlendiği ve kanser hücreleri için besin rolü üstlenerek hastalığın oluşumunu hızlandırdığı savunuldu...

Ancak uzmanlar bu vitaminlerin meyve ve sebzeler gibi doğal yollardan alımında ciddi bir risk oluşmadığını vitamin haplarıyla alındığı zaman tehlike oluşturduğuna dikkat çekti...


Harvard Üniversitesi'nden Joan Brugge'nin başkanlığını yaptığı araştırmanın sonuçlarının yayınlandığı makalede bu yöndeki çalışmaların 1990'larda başladığı belirtildi. Buna göre deneylerde ilk olarak sigara içen insanlara beta karoten hapları verildi. Ancak bunun kanser oranını artırdığı görüldü. Daha sonra C ve E vitaminlerinde de benzer etkiler tespit edildi. Makalede ayrıca iki yıl önce Glasgow Üniversitsi tarafından yapılan ve C vitamini ile yağ hücrelerinin birleşmesinin kanseri hızlandırdığı yolundaki araştırma da hatırlatıldı.

Yazdırılabilir Sayfa Yazdırılabilir Sayfa | Word'e Aktar Word'e Aktar | Tavsiye Et Tavsiye Et | Yorum Yaz Yorum Yaz

Sağlık

En Çok Okunan Haberler

YENİ BİR KEMAL,YİNE BİR KEMAL31 Mayıs 2010

ANKET

Süper Lig'de bu yıl hangi takım şampiyon olur?






Tüm Anketler




© 2009 Corlu-Habercem.com      RSS Kaynağı | REKLAM | Sitene Ekle                                                                                                                             Altyapı: MyDesign Haber Sistemi